torstai 2. toukokuuta 2013

Mekkoja, mekkoja

Huom! Jos Olli satut eksymään tänne, niin ole hyvä äläkä lue tätä. Kiitos!


Mulle on muodostunut hyvin selvä visio siitä, millaisen hääpuvun haluan. Ongelma on siinä, että olen päättänyt löytää puvun mahdollisimman edullisesti ja mieluiten käytettynä. Koska himoitsemani malli ei ole se yleisin a-linjainen, on juuri oikeanlaisen puvun metsästäminen oikeassa koossa ja oikeaan hintaan aika haasteellista. Onneksi olen aloittanut ajoissa! Tässä muutamia pukuja, jotka ovat hyvin lähellä sitä mitä etsin.



Luna Noviasin  (kuvat linkin sivuilta) Tirso, Titan ja Titanic ovat toinen toistaan röyhelöisempiä merenneitomallisia pukuja. Mutta se The Puku, johon alunperin ihastuin, on Whiten Onen vuoden 2011 (harmi!) mallistossa ollut Teide.
kuva täältä.

Oih ja voih. Tähän mennessä olen kerran törmännyt tuohon pukuun käytettynä, mutta silloin häihin oli vielä niin pitkä aika etten raaskinut ostaa. Hintakin olisi ollut sopiva. Kyllä harmittaa! Minulla on ostoilmoitus Naimisiin.infon kirpputorilla, mutta se ei ole vielä tuottanut tulosta. Kesällä olisi tarkoitus piipahtaa tarkastamassa Tallinnan pukutarjonta, toivottavasti sieltä sitten löytyisi jos ei muualta! Tuollainen röyhelöhelmainen merenneitomalli on käsittääkseni yleistymässä, joten toivottavasti niitä tulisi vielä vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti